Regncon.no Forum Index Tilbake til det nye Regncon.no forumet
En verden av ditt valg

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Brosjyre?

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Regncon.no Forum Index -> RegnCon XVI
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Venefica
Hill giant

PostPosted: Wed Jun 25, 2008 1:42 am    Post subject: Brosjyre? Reply with quote

Er brosjyren ute ennå, for jeg har ikke fått den. Og så lurte jeg på om modulene mine var blitt registrert på listen deres over moduler til kongressen ennå?
Vania
Styret

PostPosted: Fri Jun 27, 2008 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

Programmet skal etter planen gå i trykken tidlig neste uke.

Grunnet bryllup og slikt, har det blitt litt forskyvninger i vår originale tidsplan, men vi er alikevel godt i rute til å få gitt ut RegnCons tidligste program noen sinne! Smile

Når programmet er sendt ut, vil det selvsagt også legges ut en versjon på vår nedlastingsside.

Planen er at det nye forumet samt påmeldingen vil være på plass i løpet av neste uke.
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Regncon.no Forum Index -> RegnCon XVI All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum