| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brett Hill giant

|
|
| Back to top |
|
 |
Vania Styret

|
Posted: Thu May 29, 2008 12:13 pm Post subject: |
|
|
Dette er korrekt.
Jeg har startet en debatt om temaet på facebook-gruppen vår, og hadde tenkt å få startet en her også, du bare kom meg i forkjøpet
Håpet til styret er at flest mulig som er interressert i AtlantiCons fremtid vil dukke opp på årsmøtet i august/september (nærmere dato og sted kommer), og at vi der kan finne et alternativ til å legge ned foreningen.
Så legg hodene i bløtt, folkens, og vær kreative! _________________ The DM is not God. God is the DM's NPC |
|
| Back to top |
|
 |
Fivel Half-giant

Joined: 02 May 2006 Posts: 216 Location: A dark place. I am likely to be eaten by a grue.
|
Posted: Thu May 29, 2008 6:35 pm Post subject: |
|
|
Det finnes en mulighet for at Fjord Line overtar ruten, så vidt jeg har skjønt. _________________ If you’re having trouble with wayward players derailing your carefully designed plot, you can always fix this by making the game non-interactive. |
|
| Back to top |
|
 |
Vania Styret

|
Posted: Thu Jun 12, 2008 12:36 pm Post subject: |
|
|
Jeg har også hørt disse ryktene, og håper på det beste.
Det skal undersøkes nærmere før årsmøtet. _________________ The DM is not God. God is the DM's NPC |
|
| Back to top |
|
 |
Eirik Dalheim Mayor of RegnCon

|
Posted: Mon Jun 23, 2008 10:55 am Post subject: |
|
|
Det vil virke rimelig at et seskap ser verdien av å ha en båt fra Norge til England. Det er vel en populær tur, eller tar jeg feil? _________________ I've got the power! |
|
| Back to top |
|
 |
1zzy Ork

|
Posted: Mon Jun 23, 2008 6:45 pm Post subject: |
|
|
tror det.. vist ikke går det en til island... hehe _________________ I'm mocking you with my animated avatar!
*Mowhahahaha* |
|
| Back to top |
|
 |
Geir Fjelde Styret
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 8:49 pm Post subject: |
|
|
Island! Det hadde jo vært ganske kult...kanskje bare ha ett år med tur dit? Har alltid hatt lyst å dra dit. _________________ Styremedlem: Gopher- og LAIV ansvarlig |
|
| Back to top |
|
 |
1zzy Ork

|
Posted: Mon Jun 23, 2008 8:51 pm Post subject: |
|
|
mener det koster mye mer og varer en uke... husker ikke helt... hadde vært kjempe utrolig gøy!!! _________________ I'm mocking you with my animated avatar!
*Mowhahahaha* |
|
| Back to top |
|
 |
|