Da var årets AtlantiCon overstått, og vi i styret ønsker oss tilbakemeldinger om hva som kan eller bør endres og hva som fungerte bra.
Styret skal ha et oppsummeringsmøte på torsdag, og vi vil der ta opp all tilbakemelding vi har fått til da, så sett i gang og skriv!
Styret vil også gjerne benytte denne anledningen til å minne de som ikke har betalt på at de må betale snarest.
Takk for et flott con! Håper dere hadde det gøy!
Tilbakemeldingstråd
Moderators: Vania, Fleinleif, PoPSiCLe
6 posts
• Page 1 of 1
Re: Tilbakemeldingstråd
Nå må folk set til å begynne å skrive. Jeg kunne selv ikke komme selv om jeg hadde lyst så nå vil jeg vite hva jeg gikk glipp av. Mye bra spill? Fungerte hytteordningen. Hvem vant og slike ting. Skriv!
Stupid people are dangerous in large groups.-

Kleko - Dragon

Jeg var der, og det var fett... men jeg er lat, og gidder ikke utbrodere 
-

peter w m - Presidentskapet
Ja, hvem som vant kan jeg jo fortelle. (Correct me if I'm wrong.)
Three-Dragon Ante vant Bjørnar Nicolaisen.
Poker-turneringen vant Ørjan Langbakk.
Formula DÉ vant Bjørnar Nicolaisen.
Inn-Fighting! vant Janne-Linn Lilleskog.
Ellers spilte en gruppe Descent store deler av turen, Eirik Dalheim kjørte en Serenity-modul, det ble kjørt minst to omganger av Det var ikke meg i regi av Peter W. Meldahl og Geir filmet Ligretto-spilling med High-Speed-kamera.
Det ble selvfølgelig spilt mye annet også, men dette var noen av høydepunktene.
Middagen var en suksess, selv om vi hadde for mye av det meste
Hadde dog vært fint om noen av medlemmene våre hadde bidratt med litt tilbakemelding, uansett om den er positiv eller negativ.
Three-Dragon Ante vant Bjørnar Nicolaisen.
Poker-turneringen vant Ørjan Langbakk.
Formula DÉ vant Bjørnar Nicolaisen.
Inn-Fighting! vant Janne-Linn Lilleskog.
Ellers spilte en gruppe Descent store deler av turen, Eirik Dalheim kjørte en Serenity-modul, det ble kjørt minst to omganger av Det var ikke meg i regi av Peter W. Meldahl og Geir filmet Ligretto-spilling med High-Speed-kamera.
Det ble selvfølgelig spilt mye annet også, men dette var noen av høydepunktene.
Middagen var en suksess, selv om vi hadde for mye av det meste
Hadde dog vært fint om noen av medlemmene våre hadde bidratt med litt tilbakemelding, uansett om den er positiv eller negativ.
"Now, now my good man, this is no time for making enemies."
-Voltaire (1694-1778) on his deathbed in response to a priest asking that he renounce Satan.
"I was going to attend a clairvoyance meeting, but it was cancelled due to unforseen events."
-Wadsworth, Fallout 3(2008)
-Voltaire (1694-1778) on his deathbed in response to a priest asking that he renounce Satan.
"I was going to attend a clairvoyance meeting, but it was cancelled due to unforseen events."
-Wadsworth, Fallout 3(2008)
-

Vania - Regncondrage

Høres digg ut. Har filmen til Geir blitt lagt ut noen sted. Om den har hvor er den?
Stupid people are dangerous in large groups.-

Kleko - Dragon

Jeg skal prøve å få editert den i løpet av uken og legge den ut, men jeg kan ikke garantere noe. Har litt mye å tenke på for tiden.
Regncon-styret, Gopher og laiv ansvarlig.
- Geir Fjelde
- Mesterninja

6 posts
• Page 1 of 1