Sience Fiction
8 posts
• Page 1 of 1
Sience Fiction
Jeg og et par andre prøver å starte en sience fiction og fantasy klubb i Bergens område. Først noe veldig informelt, bare en gjeng med folk som kan møtes på Outlands for å skravle om hobbyen vår nå og da, og så hvis det går bra gjøre det til en skikkelig forening senere. Så jeg tenkte bare jeg skulle lage en post her og se om noen var intreserte. Hvis noen er intreserte så kan dere poste på denne tråden eller bare PMe meg. Jeg tenkte det kunne være hyggelig å komme sammen med andre og preike om science fiction og fantasy nå og da. Det er jo ingenting som nerder som slår seg sammen. 
Can you show me on the doll where the GM touched your character?--Game Geeks om Indy spill
Ok who brought my dead wife back from the dead?--Charmed
-

Venefica - Drake

Re: Sience Fiction
Er allerede en av disse i byen, men flere skader nok ikke. 
Jeg er i teorien medlem av VIPS, men med tanke på hvor ofte jeg kommer meg dit, så tror jeg ikke at jeg skal love at jeg kan komme meg til en annen samling
Flott initiativ, uansett!
Jeg er i teorien medlem av VIPS, men med tanke på hvor ofte jeg kommer meg dit, så tror jeg ikke at jeg skal love at jeg kan komme meg til en annen samling
Flott initiativ, uansett!
"Now, now my good man, this is no time for making enemies."
-Voltaire (1694-1778) on his deathbed in response to a priest asking that he renounce Satan.
"I was going to attend a clairvoyance meeting, but it was cancelled due to unforseen events."
-Wadsworth, Fallout 3(2008)
-Voltaire (1694-1778) on his deathbed in response to a priest asking that he renounce Satan.
"I was going to attend a clairvoyance meeting, but it was cancelled due to unforseen events."
-

Vania - Regncondrage

Jeg innbiller meg at du kan sprade inn på realfagsbygget til universitetet og si enten "Star Wars" eller "Star Trek" høyt, eventuelt "Firefly", hvis du vil tiltrekke deg "science fiction nerder" for å snakke om dette. Kan være gøy å prøve!
Muligens vil de få angst av å se jenter.
-

Tekaa - Wyrmling

Det finnes forøvrig en gruppe som kaller seg Bergen Sci-fi of Fantasy appreciation Society med base på NKF, like over 7-eleven i torggaten. Ikke ofte de har møter, men når de har er det Sci-fi Quiz og stor diskusjon om Stargate og andre serier.
- eranju
- Wyrmling

Ja vi fant til slutt ut om VIPS så da er en ny forening ikke så nødvendig. Det var bare ikke så lett å finne ut om den gruppen. Hadde vert fin med en nett side eller noe slikt.
Science Fiction nerder er faktisk ikke så redd jenter lenger, mange av dem finner seg hunn nerder, og av dem yngler til og med. Hvilke tider vi lever i.
Science Fiction nerder er faktisk ikke så redd jenter lenger, mange av dem finner seg hunn nerder, og av dem yngler til og med. Hvilke tider vi lever i.
Can you show me on the doll where the GM touched your character?--Game Geeks om Indy spill
-

Venefica - Drake

VIPS har diskutert dette tidligere, men det ble vel med tanken... faktisk har jeg ikke vært på VIPS siden en god stund før Sokrates ble lagt ned, og faktisk har jeg ikke helt peiling på hverken hvor eller når de møtes lenger. Er det noen som har noen updates på det?
What is worst - ignorance or apathy? I don't know, and I don't care! (ukjent)
There is no right and wrong. There's only fun and boring. (The Plague - Hackers)
There is no right and wrong. There's only fun and boring. (The Plague - Hackers)
-

PoPSiCLe - Dragon Master

Fremdeles første tirsdag i måneden. Og de er vel på Jacob's nå, tror jeg.
"Now, now my good man, this is no time for making enemies."
-

Vania - Regncondrage

Møtestedet har vel stort sett vært jacob's, men de flytter seg av og til til andre steder. Kan poste neste møte her så fort jeg får mail om det. Det pleier stort sett å være dagen før eller samme dag, dog... Så det kan være greit å være forberedt første tirsdag i måneden.
Am I a wannabe? Have I no dignity? I'd give up all my life to be;
In The Book of Heavy Metal! 
-

buwwgeww - Wyvern

8 posts
• Page 1 of 1